Specialist in moderne kantoorinrichting
Met meer dan 20 jaar ervaring is De Jong Projectinrichters een professionele totaalinrichter uit Friesland. U wilt uw specifieke wensen omzetten naar een goed ontwerp met passende producten. Dan bent u bij De Jong Projectinrichters aan het juiste adres. Onze samenwerking staat garant voor een eerlijk advies en duidelijke afspraken. Krijg een goed beeld van de brede en actuele collectie kantoormeubilair door een bezoek te brengen aan onze showroom in Dokkum. Waarom u moet kiezen voor een moderne kantoorinrichting? Een goed ingerichte werkruimte motiveert en stimuleert!
Onafhankelijk dealer in kantoormeubilair
Als onafhankelijk dealer van diverse topmerken en door het verkopen van tweedehands kantoormeubilair kunnen wij elke inrichtingswens vervullen. Voor ieder budget en voor iedere ruimte hebben wij een passende oplossing. De volledige inrichting van uw kantoor, zorginstelling of school wordt afgestemd op het werkproces, de beschikbare ruimte en natuurlijk uw wensen.
Eerlijk advies, service, kwaliteit, nazorg en afspraken nakomen zijn vanzelfsprekend voor het Friese bedrijf De Jong Projectinrichters. Onze collectie hoogwaardige kantoormeubelen is met veel zorg en ervaring samengesteld. De mensen van De Jong Projectinrichters helpen u graag verder in de showroom of bij u op locatie.
Kantoorinrichting in Friesland en daar buiten
Uiteraard leveren wij ook complete kantoorinrichting in Friesland, Groningen en daarbuiten. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Vul uw gegevens in en wij bellen u terug.



Onze werkwijze voor het inrichten van uw kantoor
Om bij iedere klant en opdracht tot een gewenst eindresultaat te komen hanteert De Jong Projectinrichters een vier stappenplan. Beeldvorming, Ontwerp, Realisatie en Nazorg.
Beeldvorming
Om tot het gewenste eindresultaat te komen is het belangrijk dat wij een goed beeld van uw organisatie krijgen. Daarnaast vindt er een gesprek plaats waarin wij uw wensen (en die van uw medewerkers), doelstellingen, budget en ervaringen bespreken. Dit alles brengen wij samen in ons inrichtingsvoorstel. Deze aanpak van inventarisatie heeft als resultaat dat u krijgt wat u nodig heeft.
Ontwerp kantoorinrichting
Tijdens de ontwerpfase worden al uw wensen verwerkt in een voorlopig ontwerp volgens onze inrichtingsvisie. Doordat wij een driedimensionale impressie van uw kantoor maken, krijgt u een gedetailleerd beeld van uw nieuwe kantoor. Na het bespreken van het voorlopig ontwerp zullen eventuele aanpassingen worden verwerkt in het definitief ontwerp. Tijdens de presentatie van het definitief ontwerp zal een duidelijk overzicht worden gegeven van de kantoorinrichting en de gebruikte materialen.
Realisatie – Oplevering
De Jong Projectinrichters laat alles volgens planning in overleg met de klant verlopen. Tijdens de oplevering zorgen wij ervoor dat alles op de juiste tijd en plaats geleverd wordt. U bent verzekerd van een vakkundige installatie en plaatsing, waarbij gemaakte afspraken als uitgangspunt dienen. Service is belangrijk tijdens deze fase en bij De Jong Projectinrichters zit u dan zeker goed. Leveren buiten kantooruren, om het werkproces zo min mogelijk te storen? Vanzelfsprekend dat wij ook dan voor u klaarstaan.
Nazorg
Na oplevering zullen wij nog regelmatig contact met u hebben om na te gaan of alles naar wens is. Ook is het in deze fase heel belangrijk om te kijken of alle medewerkers het nieuwe meubilair goed gebruiken. Zijn de tafels in de juiste hoogte ingesteld? Weet men hoe men de bureaustoel goed in moet stellen? Maakt men optimaal gebruik van de inrichting? Onze permanent beschikbare servicedienst staat indien nodig voor u klaar om eventuele wensen op te lossen.
Uitgelichte producten / productcategorieën
-
Köhl Anteo Alu bureaustoel
-
Köhl Anteo Basic thuiswerk bureaustoelProduct in de uitverkoop€ 375,00
-
Köhl Anteo Alu vergaderstoel
Enkele uitgelichte projecten

Arrix Automatisering Drachten

Rho adviseurs voor leefruimte

Jelle Bijlsma
Kantoorinrichting: Advies op maat!
Wij staan voor u klaar om u te adviseren bij de aanschaf van kantoormeubilair. Voor de verdere inrichting van uw bedrijf kunt uiteraard ook op ons advies rekenen. Wij kunnen ook een totaal plan realiseren waarbij we eventueel een kleuradvies geven. Het plan zal gepresenteerd worden met o.a. 3D tekeningen en een ‘moodboard’ met de materialen.